tickets - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marlies Graafland - WaarBenJij.nu tickets - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marlies Graafland - WaarBenJij.nu

tickets

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Marlies

22 December 2008 | Nederland, Amsterdam

ha allemaal,

hier dan het allereerste berichtje op mijn waarbenjij.nu. ik heb natuurlijk nog niet ontzettend veel te vertellen.. Over 49 nachtjes vertrek ik samen met Timon naar Belo Horizonte Brazilie...

Vandaag hebben we de tickets geboekt dus nu is het allemaal officieel geregeld. Best een beetje spannend allemaal, maar ik heb er ook ontzettend zin in..Ben benieuwd

49 nachtjes betekent dat ik op 2 februari vertrek om vervolgens als het goed is op 1 mei weer terug te komen..

Hier kunnen jullie dus mijn ervaringen volgen.. Veel plezier bij het lezen en reageren mag natuurlijk altijd!!

Marlies

  • 22 December 2008 - 20:19

    Ellen En Annieke :

    Heey Marlies,

    Gefeliciteerd met de tickets! Lekker hoor, en nu op naar Brazil :-)heel veel succes daar. Verbeter de wereld one piece at a time. Selamat tinggal (=safe stay, jaja indonesisch aan t oefenen...)Kus Ellebel

  • 22 December 2008 - 20:21

    Annieke:

    Ja, zonet was ik eerder, maar nu had ellen de computer... dus is ze me net voor :'( Maaruh, je hebt goed geluisterd hoor! Door t welkomstbericht weg te halen ;)
    Nou geniet dr van!!
    Annieke

  • 22 December 2008 - 20:21

    Annieke én Ellen:

    we vinden het leuk om een heleboel berichten achter te laten hier!!!!
    nu hebben we er nog de tijd voor!!!
    Doeggggg

  • 24 December 2008 - 10:23

    Jerry:

    Beste Marlies,
    Leuk zo'n site. Ik zal je in de gaten houden daar in Brazilie veel plezier gewenst daar, en geen dingen doen die ik ook niet zou doen ( dat zijn er niet zo veel )

    groeten uit het zonovergoten waarder

  • 22 Januari 2009 - 20:36

    Pauline:

    Hoi Marlies!

    Wat leuk dat jij naar Belo gaat om af te studeren! Ik ben nu net ruim een maand terug uit Belo Horizonte! Je hebt een goeie keus gemaakt hoor! Gaat echt een toffe tijd worden! Leuk dat je met Timon gaat, volgens mij heeft hij bij mij in het 1e jaar gezeten op de SPH.. Nou als je vragen hebt mail me!
    God bless!

    Groetjes Pauline

    pauline_hoogendoorn@hotmail.com
    www.paulineinbrazilie.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Ik zal voor drie maanden naar Belo Horizonte in Brazilie vertrekken.. samen met Timon (een vriend/klasgenoot) van me. Hier zullen we onder de straatkinderen gaan werken.. uitgebreidere info komt later!! :) hier zal ik het een en ander schrijven over wat we meemaken zodat jullie het allemaal kunnen volgen!!

Actief sinds 22 Dec. 2008
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 27751

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 01 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: