Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marlies Graafland - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marlies Graafland - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik zal voor drie maanden naar Belo Horizonte in Brazilie vertrekken..
samen met Timon (een vriend/klasgenoot) van me.

Hier zullen we onder de straatkinderen gaan werken..

uitgebreidere info komt later!! :)

hier zal ik het een en ander schrijven over wat we meemaken zodat jullie het allemaal kunnen volgen!!

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2009

weer thuis

22 April 2009

rare gewaarwording...

16 April 2009

berichtje uit brazil

06 April 2009

...

26 Maart 2009

:)
Marlies

Ik zal voor drie maanden naar Belo Horizonte in Brazilie vertrekken.. samen met Timon (een vriend/klasgenoot) van me. Hier zullen we onder de straatkinderen gaan werken.. uitgebreidere info komt later!! :) hier zal ik het een en ander schrijven over wat we meemaken zodat jullie het allemaal kunnen volgen!!

Actief sinds 22 Dec. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 26296

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 01 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: