nog 1 nachtje - Reisverslag uit Nieuwerbrug, Nederland van Marlies Graafland - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje - Reisverslag uit Nieuwerbrug, Nederland van Marlies Graafland - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Marlies

01 Februari 2009 | Nederland, Nieuwerbrug

Nou lieve mensen,

Hier het laatste berichtje vanuit Nederland. Koffer is bijna helemaal ingepakt, afscheid genomen dus ik ben er klaar voor.

Gisterenavond heb ik een afscheidsfeestje gehad. Erg tof om de mensen nog even een keertje om me heen te hebben die gewoon belangrijk voor me zijn! Ik heb er echt voor genoten! super bedankt allemaal ook voor het schrijven in het boekje dat ik heb gekregen, genieten om te lezen en ik ga hem zeker meenemen naar Brazil, zodat ik regelmatig even naar iets tastbaars van jullie kan grijpen!

Vanochtend uitgezegend in de gemeente. Ik vind het erg bijzonder. Ik houd er helemaal niet van om vooraan te staan, maar het was goed. Nadat ik even kort verteld had wat we gingen doen, werd er voor me gebeden en aansluitend werd er een lied gezongen. Heer U bent altijd bij me.

Halverwege het nummer merkte ik een stuk ontspanning bij mezelf. Ik besefte dat ik inderdaad niet alleen met Timon ga, maar God gaat ook mee. Het is zo duidelijk dat Hij ons daar wil gebruiken en ik merk dat ik nu echt de rust heb en daar echt op vertrouw. Hij heeft me het afgelopen half jaar/ jaar klaargestoomd en nu kan ik gaan!!!!

Ik zie uit naar wat Hij voor plannen heeft!!

dank jullie wel voor lieve knuffels, woorden, kaartjes, bemoedigingen!!

nog 1 tekst die ik echt met me meeneem is mijn dooptekst. Henny benoemde hem ook tijdens zijn gebed in de kerk vanochtend.. hoe 'toevallig'hmm..

De Heer leert en onderwijst je, aangaande de weg die jij gaan moet! Zijn oog rust op jou!!

  • 01 Februari 2009 - 13:56

    Berber:

    Marlies, goede reis morgen!!! En we spreken elkaar snel!!

    kuszz

  • 01 Februari 2009 - 14:14

    Annemieke:

    He Marlies, Bijzonder dat er vanmorgen voor je gebeden is en dat je zoveel rust ervaart en God gaat idd met je mee!!
    Ik ben ook heel benieuwd naar de plannen die Hij voor je heeft!! Het zal vast geweldig zijn! Daar heb ik alle vertrouwen in. Lieve Meid, ik wens je een hele goede reis toe en hoop snel te horen hoe het in Brazil is.. Dikke knuffel Miek

  • 01 Februari 2009 - 19:20

    Fem&Joel:

    Lieve Lieve Marlies!!
    Wij vonden het ook super om jou nog even te hebben gezien!! Echt een hele fijne reis en onwijs veel plezier... laat je door God leiden, Hij weet wat goed voor je is...
    Hou van je!!
    Denk aan je!!
    Bid voor je!!

    Dikke vette knuffel van ons:)

  • 01 Februari 2009 - 20:32

    Thamar:

    heej marlies!

    jaaa! je reis gaat beginnen!! heel heeel veel succes en een goede reis en kom maar snel en veilig aan hier in Belo! leuk om je bijna weer te zien!! (voel me echt bevoorrecht.. straks zijn al je weblog lezers jaloers, haha!!;))

    En wauw, vet mooie tekst! idd, God heeft een oogje op jouw!

    Liefs, thamar

  • 02 Februari 2009 - 08:28

    Willeke:

    He Marlies,
    super om te lezen (ook al wist ik dat al) dat je heel zeker weet dat God met je meegaat.
    Het blijft byzonder om Zijn geliefd kind te zijn.
    Vertrouw dan ook steeds op Hem en luister steeds naar Zijn stem.
    Ik bid voor je en zie uit naar de tijd dat je terug bent.
    Dikke knuffel, Willeke

  • 02 Februari 2009 - 12:23

    Elsbeth&Shelly:

    Hee Kanjer!,

    Gaaf om te lezen dat het goed was gister morgen, M'n pa vertelde t al!;)
    Hoop dat je het net zo goed treft als ons!:D
    We gaan je blog lekker bijhouden!

    Succes!

    En knuf^^

  • 02 Februari 2009 - 14:36

    Fem&Miek:

    HIII Marlies..

    BEM VINDO do BRAZIL

    Tudo bem??? We hopen dat jullie een goede reis tegemoet gaan..Geniet van t heerlijke weer en laat ons snel weten hoe t met jullie is!

    Liefs van miek en fem!

  • 02 Februari 2009 - 19:49

    Peter:

    We bidden voor je en houden van je. Peter, Annie en Boaz.

  • 02 Februari 2009 - 20:33

    Frits Kemp:

    Marlies er is je van alles al toegewenst ik sluit me overal volledig bij aan succes.
    Je kent me.
    Maar ik hoop je van af 1Mei weer veilig terug te zien in Nederland, met een voldaan gevoel.

    Lief, Frits

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Ik zal voor drie maanden naar Belo Horizonte in Brazilie vertrekken.. samen met Timon (een vriend/klasgenoot) van me. Hier zullen we onder de straatkinderen gaan werken.. uitgebreidere info komt later!! :) hier zal ik het een en ander schrijven over wat we meemaken zodat jullie het allemaal kunnen volgen!!

Actief sinds 22 Dec. 2008
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 27865

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 01 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: