nog 17 nachtjes - Reisverslag uit Ede, Nederland van Marlies Graafland - WaarBenJij.nu nog 17 nachtjes - Reisverslag uit Ede, Nederland van Marlies Graafland - WaarBenJij.nu

nog 17 nachtjes

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Marlies

16 Januari 2009 | Nederland, Ede

nog 17 nachtjes slapen en dan vertrekken timon en ik naar Brazil..

Het begint echt te kriebelen, het is alleen nog verschrikkelijk onwerkelijk om te beseffen dat over drie weken ik in Brazilie ben en dat ik daar dan ook voorlopig zal 'wonen'.

Maar goed, alles is geregeld.. (bijna alles in ieder geval)

Tickets geboekt, verzekeringen geregeld, inentingen gehaald, verslagen voor school gemaakt, beurs aangevraagd, verklaring van goed gedrag gehaald, paspoort enzenzenzenz.

het is een hoop geregel, maar het is bijna allemaal rond nu!!

nog even wachten en dan MOGEN WE!!!!!!!!!!!!!! :D

  • 17 Januari 2009 - 17:03

    Maaike:

    'k Leef enorm met je mee! Super dat je deze site hebt gemaakt.
    Kuskus!

  • 17 Januari 2009 - 18:43

    Kirsten:

    Ga je zeker volgen! Heel veel plezier, geniet en succes met het afstuderen!
    Liefs!!

  • 18 Januari 2009 - 17:34

    Bettine En Thamar :

    heej Marlies!

    wat leuk! jij hebt ook een waarbenjij! ik ga je zeker volgen meisje, als je dat maar weet! zal ik je anders komen bezoeken?? zou me echt leuk lijken om je daar te zien!! ;) hahaha!!

    Liefs, thamar

  • 20 Januari 2009 - 07:22

    Shelly En Elsbeth :

    Kanjer!:D

    Jaja, nog even!
    De tijd schiet nu echt op hea!;)

    Eerst nog even t weekend hea!:D gaat super worden!

    Knuff!:D

  • 22 Januari 2009 - 22:10

    Ellen En Annieke :

    Help straks is mijn knuffelmaatje weg! We moeten maar even gaan oefenen op digitale knuffels. Heel veel plezier in Brazil en do a good job!

    Knuffel van Ellen

  • 24 Januari 2009 - 12:45

    Jacoline:

    Ja, je had 'm al gemaakt! Super! Ik ben heel benieuwd naar al je avonturen!

    Groet,
    Jacoline

  • 28 Januari 2009 - 12:23

    Annemieke:

    Hoi Marlies! Tof dat je zo'n site hebt!! Ik heb me aangemeld dus ik ga je zeker volgen ;)
    Knuffel Miek

  • 28 Januari 2009 - 12:24

    Annemieke:

    Super spannend!!! Nog maar een paar nachtjes slapen!! hihi... Knuffel Miek

  • 28 Januari 2009 - 13:56

    Petertje:

    Ik heb me geaboneerd op je site, dus ik ga van je horen. Thanks voor het gesprek van net, gaaf om te horen over dat weekend. God is Goed, Verbonden in Hem, Knuffels van ons.

  • 28 Januari 2009 - 17:52

    Ankie:

    het gaat je lukken
    veel suc6
    kusjes mij

  • 30 Januari 2009 - 11:59

    Emmie:

    Hoi marlies,

    FF een krabbeltje om je heel veel succes te wensen.
    Maak er wat van en we lezen de verhalen vast wel

    veel plezier

    Emmie

  • 30 Januari 2009 - 15:06

    Frits En Willeke:

    Lieve Lies,
    Woh bijna en dan ga je toch echt.
    Een super fijne reis toegewenst en we zijn erg benieuwd naar al je verhalen en foto's.
    Dikke knuf van ons

  • 31 Januari 2009 - 18:42

    Thamar En Bettine:

    hej Marliesje!

    jaja, bijna komen jullie ook! zo leuk! het is hier echt super relaxt, als we één tip mogen geven, vergeet vooral je 3kwart broeken niet!! het is hier echt heel warm!! gister kwamen we aan in onze spijkerbroek, maar das toch echt niet zo relaxt hier!!

    tot straks!!
    leuheuk!

    liefs, ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Ik zal voor drie maanden naar Belo Horizonte in Brazilie vertrekken.. samen met Timon (een vriend/klasgenoot) van me. Hier zullen we onder de straatkinderen gaan werken.. uitgebreidere info komt later!! :) hier zal ik het een en ander schrijven over wat we meemaken zodat jullie het allemaal kunnen volgen!!

Actief sinds 22 Dec. 2008
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 25974

Voorgaande reizen:

02 Februari 2009 - 01 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: